Synstest

Når du bestiller brilleglas hos Glassify, skal vi bruge dine synsdata for at fremstille brilleglas tilpasset dit syn.

Synstest

Hvis du har en synstest/brillerecept kan du sende en kopi af den til os under eller efter din bestilling. Hvis du ikke har en synstest kan du stadig godt bestille brilleglas først og derefter få lavet en synstest og eftersende den til os. Vi starter ikke på tilpasningen af dine brilleglas før vi har dine synsdata. Det er typisk en god ide at bruge en synstest, der er lavet indenfor de seneste 12 måneder, da dit syn kan have ændret sig. 

Vi kan scanne dine briller
Hvis dit syn ikke har ændret sig, kan vi 3D-scanne dine briller og kopiere styrkerne fra dine gamle brilleglas. I dette tilfælde behøver vi ikke en synstest og du kan blot vælge 'scan briller' under din bestilling.

Hvor kan man få en synstest?

Da vi udelukkende er online og ikke har en fysisk butik, skal du få lavet en synstest hos en lokal optiker. Du kan typisk bestille tid online hos optikerkæderne eller møde op i butikken. Tilbud om gratis synstest er udbredt, og du er ikke forpligtet til at købe dine nye briller i den samme brilleforretning, hvor du får en gratis synstest. Du har ret til at få udleveret dine synsdata, da det er dine personlige sundhedsdata. Dog kan optikeren kræve et gebyr for synstesten.

Du kan sagtens bestille nye brilleglas, før du har fået foretaget en synstest, og sende resultaterne til os senere. Vi går først i gang med at fremstille dine nye brilleglas, når vi har modtaget dine synsdata.

Har du spørgsmål? Vi er her for at hjælpe dig, og vi svarer altid på din henvendelse inden for 24 timer.

Kontaktinformation

Email: info@glassify.dk

Telefon: +4592909285